keskiviikko 22. elokuuta 2012

It's time to be creative


 Korkkarit 20 € Seppälä
 Farkut 25€ Seppälä
 Farkkushortsit 7€ Vero Moda
 New York t-paita 10€ Lindex
Tennarit 25€ Mekka


Tässä mun Savonlinnan ostokset, paitsi että noi korkkarit ei varsinaisesti kuulunu sen reissun saavutuksiin vaan bongasin ne sieltä ja ostin Varkkilasta. Mut rakastan niitä
Loppujen lopuks ostin äärimmäisen vähän materiaa ottaen huomioon tuhlailevan luonteenlaatuni.... Noista tennareista sen verran että lähdin Mekan super aleihin mielessäni löytää näihin jalkoihin sopivat ballerinat ja kokeiltuani about 20:ntä eri paria tajusin sen mahdottomaksi tehtäväksi ja tyydyin ostamaan kunnolliset tennarit kun halvalla sain :)

Jos jaksan niin postailen uusista kavereilta saaduista vaatteista mm. mun uusista rakkausfarkuista♥  Muuten mulle kuuluu ihan hyvää:) Lukion kakkosvuosi alkoi ja lukujärjestyksiä on säädetty inhimillisiksi (ihan jees päästä kahtena päivänä 10.40 :D) ja wanhojen tanssien makuunkin on jo vähän päästy käsiksi:) Panusta on tullu mun matikan tuutori ja ekaa kertaa seittemääntoista vuoteen mä tajua matikkaa! Elämä on tällä hetkellä aika kaunista ja KUUS PÄIVÄÄ LADY GAGAAN!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti