torstai 25. huhtikuuta 2013

Keep calm and

Heips!
Saatiin eilen abivaatteet!! Tilasin ite JumpInin ja tää on suurta suurta rakkautta! Ihanan pehmee ja mukava! Taantuminen vauvaksi aloitettu :)



Vauvoista puheen ollen, kävin viikko sitten torstaina hakkaamassa ensimmäisen ihooni ;) Eli selkokielelläkävin ottamassa tatuoinnin. Rakas tapiirini Veera lähti käyttämään mua Kuopion Tino's Tattoossa ja mukava tunti siellä vierähtikin neulattava :) Jännitin ihan sikana että se ois koskenu tosi paljon, sillä mun kivunsietokyky ei oo parhaasta päästä, ja oon ollu rakastunu tatuointeihin jostain 11-vuotiaasta asti, joten mietin että mitäköhän siitä tulee, mutta kun artisti alotti homman niin mainasin revetä nauramaan. Ainakin toi hartia on ihan piece of cake, vaikka se onkin osittain luun päällä. Oon niin onnellinen että sain tän 7 vuoden unelman toteutettua (aloitettua). Laitan ehkä kuvaakin jossain vaiheessa ;) Hyvin on lähteny paranemaan ja oon ihan super tyytyväinen  !


Ostettiin Veeran kanssa Fiorellasta tiimi-paidat ja lähettiin sitten perjantai-iltana ne päällä aiheuttamaan hämmenystä baareihin :D Lisäks ostin tommosen super-söpön pikkulaukun 10€ Paita oli about 15€
 
 2 vuotta mittarissa <3 ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti