keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Noppaa heitetään 6930 kertaa, millä todennäköisyydellä Sara ei pääse matikkaa läpi?

Heipsun!

En oo todellakaan ollu nyt mikään aktiivinen tän blokin kirjottamisen kanssa, mutta tää jakso mikä mulla on nyt meneillään on ihan perseestä ja aikaa on niin vähän+ oon niin laiska... Ens jaksossa onneks helpottaa, tosin kirjotuksiin luku alkaa sitten ja se meinaa sitä, että viis kirjaa psykologiaa pitäis tankata päähän ja vielä osatakkii jotain....
Päätin myös että ens jakson myötä alan kuntoilee enemmän, nimittäin meikäläisen 'makaa sohvalla ja syö'-kuuri on tuonu inhottavasti liikakiloja....katotaanhan mitä siitäkii tulee....

Mulla ois ostos-postaus ajalta lokakuu-tammikuu-ajalta vireillä, saas nähä saanko sitä ikinä valmiiks.....

Nyt ompi vähän kiirus, mulla on nimittäin wanhojen koekampaus 16.00 ja jotain pitäis vielä vähän syödäkkii!
Halusin vaan ilmoo että oon vielä hengissä:)

Alla on ihania ruokakuvia mun ja Veeran mässäily-illalta ja muutama vanha ruusu-kuva joihin törmäsin ku selailin vanhoja kansioita:)

See ya fellows!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti