maanantai 28. tammikuuta 2013

Now my lie is sweet like a cinnamon, like a fuckin' dream i'm living on






Hyvää maanantaita kaikille! 

Aamu on menny aivan mahtavasti! Ensinnäkin tänään on vapaapäivä, ja toiseks, jaksoin lähtee salille ja nyt on ihan superhyvä olo! Oon vaihtanu klaania sohvaperunoitten puolelta kuntoilijaks :) En tosiaan ennen välittäny niin paljoo kuntoilusta, mutta vähänaikaa sitten tajusin että oon ihan rapakuntonen ja päätin korjata sen asian. Välillä ajattelin että haluun vaan olla kauheen laiha ja että se on hyvännäköstä, mutta tajusin että oikeesti terveen näkönen keho on kaunein :)


 Paistettua kananmunaa Bonjour-valkosipulilevitteen kanssa ja raejuustosalattia palautusruoaks :) Delicious!


Käytiin yhessä asuntoesittelyssä, ja sitä myyvä nainen halus päästä kaikista huonekaluista eroon, ja bongattiin äitin kanssa tää ihana 60-luvun kampauspöytä, ja kun hinnasta sovittiin niin tää lähti meidän mukaan:) Hey, come on! Pitäähän kaikilla hienoilla naisilla olla oma kampauspöytä!

Mä jatkan täällä Lana Del Reyn fiilistelyä ja alan ihmistäytyä, sillä Veera tulee hakee mut tästä kohta Wanhojen yhteisharkkoihin :) Huomenna pitäis päästä matikka läpi, onneks Panu tulee jeesimään mua sen kanssa :)


1 kommentti:

  1. Mulla ois sulle haaste oottamassa, käyhän tsekkaa! :)

    http://maria-stayawake.blogspot.fi/2013/03/challenge.html

    VastaaPoista